Wednesday, May 12, 2010

Dialogue Today : Le Cambodge (Cambodia)

Dialog

Le Cambodge (Cambodia)

Claudia : Salut, Frank. Tu es de retour de ton voyage ?

Claudia: Hi Frank. Back from your holiday trip?


Frank : Oui.

Frank: Yes, I am.


Claudia : Est-ce que tu as aimé la Thaïlande ?

Claudia: Did you like Thailand?


Frank : Pas la Thaïlande. Je suis allé au Cambodge.

Frank: Not Thailand. I've been to Cambodia.


Claudia : Vraiment ? Ce n'est pas un pays que l'on a l'habitude de visiter.

Claudia: Really? That's an unusual country to visit.


Frank : Oui, je voulais essayer quelque chose de nouveau. Je suis déjà allé en Thaïlande deux fois.

Frank: Yes, I wanted to try something new. I've already been to Thailand a couple of times.


Claudia : C'était comment ?

Claudia: So how was it?


Frank : Intéressant. J'ai vu Angkor Wat. Nous sommes également allés dans quelques petits villages,

où les gens nous regardaient comme si nous venions d'une autre planète.

Frank: Interesting. I've seen Angkor Wat. We've also been to some small villages, where

people stared at us like we were from another planet.


Claudia : Je crois qu'ils ne voient pas de touristes très souvent .

Claudia: I guess they don't see foreigners very often.


Frank : Oui, peut-être que nous étions les premiers...

Frank: Yes, maybe we were the first foreigners there.

No comments: